Att träna

I bland kan jag bli så irriterad på alla som skriver om sin träning och hur de är såååå otroligt duktiga hela tiden. Det får en själv att få dåligt samvete om man inte håller samma tempo. Eller blir man taggad och tänker att jag ska minsann klara det jag också? Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker ännu.
Hur som helst så har jag försökt komma igång med träningen igen efter en lååång paus. Det går bra och oavsett alla bloggar och tidningsartiklar jag läser så gör jag det i min takt. Det tycker jag är det bästa.
Jag vet ju även hur man ska äta rätt för att hålla sin vikt och även gå ner i vikt men i bland är frestelsen för stor för godsaker. Men som jag fick lära mig för några år sedan när jag gick ner massor i vikt. Att tar man ett snekliv och äter något "onyttigt" så är det bara att kliva tillbaka på rätt spår igen direkt. Inte hamna i fällan att ja ja, jag har ändå "syndat" i dag så då kan jag likaväl fortsätta resten av veckan och börja om på måndag.
 
 
Utsikten från gymmet är helt ok!