Aprils gig!

 
Under april måndag har vi haft några kanonspelningar!
 
Vi började på Stenungsbaden, där vi varit flera gånger tidigare. När klockan slog över 00.00 och blev söndag råkade ju jag fylla år. :) Jag blev grattad på scen av mina snälla grabbar i bandet och de sjöng och så fick jag lite skumpa. Mums och tack så mycket!
 
 
 
I mitten av april har vi haft det lite ledigt men avslutade månaden med en turné söderut. Vi brukar inte spela så ofta neråt landet tyvärr.
Fredagen bjöd på Olofström och en kanonkväll! Fullt på dansgolvet och vi blev så bortskämda med allt möjligt gott. Bl a den godaste exotiska planka jag någonsin ätit! Oj, vad god den va o så fin! Tack för en suverän kväll!
 
Bild: God mat vi fick i Olofström!
 
 
Dagen därpå vaknade vi upp i bussen i Olofström där vi stod kvar och sov. Knatade ner till byns fina kondis och tog varisin macka till frukost. Sen drog vi vidare genom ett soligt Skåne. I de här trakterna semestrade vi förra sommaren.Åh, vad jag längtar tillbaka!
Även denna kväll var det en dansklubb vi skulle spela för. Gåsasteget i Lund hade sin vårfest och temat var 50-tal. Denna fest skulle de ha på Dammstorpsgård lite utanför Lund. Mycket häftigt och mysigt ställe!
 
Även denna kväll blev en höjdarkväll och vi tackar alla som gjorde denna kväll till en minnesvärd och underbar kväll! Hoppas verkligen vi får tillfälle att ses igen!