Middagar, Melodifestivalen och bio.

Hej hej!

Då var det måndag igen. Suck...
Det känns dock lite lättare just nu när det är ljusare både på morgon och på kväll. Gott!

Den här helgen har bjudit på familjemiddagar, melodifestival och bio.

Melodifestivalen. Ja, vad ska man säga? Att juryn ger en 12:a till så gott som varje bidrag. Hmm. Känns lite uppgjort för att det skulle bli spännande. Sen att juryns och folkets röst skiljde sig åt såååå mycket. Hmm.. Personligen tycker jag inte att folkets röst ska utgöra så stor del av poängen. I stort sett så spelar det ju ingen roll hur juryn röstar eftersom folkets röst ändå tar överhand. Ja ja, det är MIN personliga åsikt. Hade däremot inga favoriter i år så för mig spelade det ingen roll vem som vann. Hela startfältet var väldigt bra. Förutom en låt som jag personligen inte gillade. "Snälla, snälla snälla".

Någon som sett  "MÄN SOM HATAR KVINNOR"?
Jag såg den i söndags. Oj, vilken otroligt bra film! Det var längesedan jag såg en sån bra film som verkligen griper tag i en. Den var väldigt otäck på sina ställen och hela tiden väldigt spännande. Den var ganska lång. 2 tim o 30 min men det gjorde inget. Den var bra HELA tiden. Mycket sevärd film!

Tjing så länge!







#1 - - Anonym:

Väntar på spänning....IQ Fiskmås