Då har det varit helg....

... igen... Känns som tiden går så himla fort.

Fredagen började ju med snöoväder men det smälte bort ganska fort igen tack o lov. Kvällen blev trevlig med lite fest hos pappa med alla syskon och plastsyskon. *fniss*  Det blev även lite bugg i vardagsrummet. Plastsyskonen e riktiga proffs!!! SÅ kul o se dem dansa. O jag som tyckte jag ändå kunde dansa... hmm... Inte lika bra som dem e det bara att konstatera.

Lördagen blev det en härlig öpromenad i solen och kvällen spenderades framför tvn med en film. "Rallybrudar". Blev riktigt besviken. Hade ganska höga förväntningar men tyckte inte den nådde upp till dem. Ja ja, nu har jag i alla fall sett den.

I går var jag på jakt efter en laptopväska till min nya dator. Herregud, det fanns ju fler än en att välja på. Var förbi mediamarkt och kollade och då hade de lite uppträdanden av diverse artister. När vi var där var det Janet och Kim från "Made in sweden" som sjöng. Kul o höra. Tråkigt dock o åka runt o bara få sjunga två låtar. Speciellt när man e van att sjunga mellan ca 40-50 låtar en kväll. *fniss*

I veckan blev det även klart att vi ska spela på en kul tillställning i sommar. Mer om det senare. Kan säga att en av killarna som är med o ordnar detta blev så glad att vi ställer upp. Detta är en kille med ett stort stort hjärta som älskar dansband och dansbandsmusik. Kram till dig!

Till helgen så väntar gig. Gott, det var några veckor sen nu. Blir kul o komma ut igen. 
Och på självaste påskafton åker vi till Stenungsbaden och spelar. Kom gärna dit om ni inte har nåt för er! Brukar va bra fart på dansen där och stämningen e alltid på top. Kolla in www.stenungsbaden.se Det bjuds även på "singelfestival" den dagen. Hihihi.. Kul!!! Då kanske det är fler än en som inte går hem ensam. *fniss*


Stenungsbaden i januari.

                                                                         
Ha det nu så gott alla och hoppas att ni får en fin vecka!

Kramiz
Therese
#1 - - Mikael Redman:

Hej Thessan!

Tack för de fina värmande orden... Jag är sååååå glad och lycklig här... Mitt hjärta kommer alltid slå och klappa så hårt för dansband och dansmusiken så som det gjort i så många år av mitt liv. Finns ju inget bättre och ingen bättre musik... Härlig blogg du har läser den ofta. Kram frrån Mikael.