Nykvarn Folkets Park med The Boppers.

Hej!

I lördags spelade vi i Nykvarns Folkets Park. The Boppers fanns också på plats för ett uppträdande.
Det blev en riktig höjdarkväll med massor av folk.

Lite bilder från kvällen.


Vår scen var inte så stor plus att de hade byggt en extra liten scen på scenen.


Vi spelade i den mysiga rotundan.


Boppers soundcheckar på den liiiiiite större scenen än den vi spelade på. hihi.
Orättvist tycker jag.


Skrattade så åt ask-koppen. Den var stor som en hundskål. Undrar om det inte var det?








Boppers in action!


Goa Carina och jag!


Observera min fina roddar-handskar. De ser mer ut som dykarhandskar.
Kan behövas när man ska dyka ner bland alla kablar. He he


Nu ska jag strax titta på Lotta på Liseberg och äta lite tacos som blev över från i går.
Har städat och rensat hela dan i dag. Har passat bra eftersom vädret inte har varit så bra.
I morgon ska jag fortsätta städa och greja och sen kommer Lotta o hälsar på en sväng.
På onsdag blir det Ullared. Alltid hittar man väl något kul. Saker man behöver och saker man
inte behöver.
Till helgen åker jag med Färjan. Ska bli riktigt trevligt. Äta och dricka gott tillsammans med trevligt sällskap.
Dansa en och annan dans kanske?
Hoppas på gott väder så man kan sitta ute och njuta lite av Stockholms skärgård.

Ha det gott alla vänner!

Kram Therese