Mitt jobb.

Om man står med en Stena Line-katalog i handen som man har hämtat här på resebyrån. SJÄLVKLART kan man då boka en resa med Stena Line hos oss!!!! Är inte det självklart???? Hmm, i bland kan man undra vad folk tror att vi pysslar med på en resebyrå? Katalogutlämning/upplysningscentral???
I och för sig så är vi både vänthall för de som väntar på färdtjänst, nummerupplysning, turistbyrå, växelkontor/bank, kurator mm. Undrar om jag kan skriva till det på visitkortet?

Dessutom förväntas man va nån som kan spå in i framtiden eller nån slags Gud som kan tala om vad det kommer bli för väder nästa vecka. Kommer det finnas resor kvar? Vad kommer de i så fall kosta? Kommer priserna gå ner?
Jag förväntas även trolla med knäna när resorna kostar mellan 5500-6000:- för ospec (de vill helst betala 1500:-) för att folk inte förstår att priserna styrs av tillgång och efterfrågan.
Nej då. Jag är inte arg men ibland blir man så irriterad. Säger det igen. Jag behöver SEMESTER!!!!!!!!!! (eller byta jobb???)
                          


Therese

#1 - - Natta:

Hahahahhahahaha......jag håller med dig till fullo....jävla konstiga människor det finns, va fan....känns som om halva jordens befolkning saknar förmågan att tänka själva....

#2 - - Kicki:

Jag kunde inte sagt det bättre själv!