Jag ser fram emot Hurtigruten.

Hej!

Det är viktigt att ha saker att se fram emot i livet. Förutom alla kul spelningar ser jag just nu fram emot studieresan med Hurtigruten jag ska göra i mitten av april.
Jag och en kollega flyger på fredagskvällen upp till Bergen och stannar över en natt. På dan ska vi utforska Bergen hade vi tänkt och på kvällen går vi ombord på MS Trollfjord. Två nätter ombord har vi innan vi kliver av i Trondheim på måndag morgon. Sen blir det flyget tillbaka till Stockholm och vidare hem med tåg.
Känner på mig att det kommer bli en väldigt rolig, intressant och vacker resa.






#1 - - ramona:

oj va härligt.. satt häromdan med sambon o sa att det skulle vara så himla skoj att åka Hurtigrutten:) ta mycket bilder så vi får se :)

kramis

#2 - - Mikael Redman:

Hej hopp Thessan!



Vad snygg o fin din blogg blivit du skriver så fint.... Blir lite avis då du ska göra en sådan fin resa som detta är... Säger bara en sak glöm ej medtag kameran... Vill samtidigt önska dig en riktigt fin och glad avkopplande påsk.. Har uppdaterat min blogg lite.



Kramar från Mikael..

#3 - - Therese:

Självklart ska jag ta en massa bilder. Jag lovar!