TV-premiär. Nervös?

På söndag är det tv-premiär för min del. Måste erkänna att jag allt är lite nervös inför detta.
Det konstiga är att jag aldrig brukar vara nervös för "vanliga" spelningar. Kanske för att man där har allt under kontroll . Nu ska vi helt plötsligt tävla i musik. Det går väl inte. Eller?
Det kommer hur som helst bli så spännande. Vi tävlar ju mot grabbarna i Dreams. Vi känner varandra sen innan och vi ligger dessutom på samma bokningsbolag. Susanne Zell Nöjesproduktion. www.zell.se så det blir extra spännande att det är just dem vi ska möta.
 
De tankar jag har just nu är:
- Tänk om jag tappar texten?
- Tänk om jag snubblar?
- Tänk om... tänk om....
Ska nog sluta oroa mig och börja fokusera istället.
 
De folk som säger att de håller tummarna för oss hjälper inte. Ni måste även RÖSTA på oss! För det är ju faktiskt tittarna som ringer in och röstar på sin favorit och därmed avgör vem som ska vinna! :)
Och som alla vet. Smaken är ju som baken.
 
Puss