Lever på små rosa moln!

Hej!
 
Först vill jag bara säga, wow, vad många läsare min blogg har fått! Helt otroligt. Vilka är ni där ute egentligen?
 
I natt har det inte blivit många timmars sömn kan jag säga. Var hemma strax före midnatt och då var det inte lätt att somna! Det går ett sånt glädjerus genom hela kroppen! Sen tog det en bra stund att läsa igenom alla grattishälsningar vi fått på sms, facebook och hemsida.
Jag har läst allt men inte hunnit svara på allas hälsningar ännu!
 
Nu är vi tillbaka i vardagen och tillbaka på resebyrån.
 
För er som inte såg programmet i går kan se det här!
 
 
 
#1 - - Lilly:

Grattis ännu en gång, kusin med band!!
Ni var helt klart bäst..
En riktigt bra låt hade ni. Och du tessa hade sådan bra utstrålning!! ;-) även grabbarna med.. Hihihi. Riktigt kul att se er på tv.n..
Kommer hända fler gånger framöver tror jag.
// Louise

Svar: TYack snälla goa kusin!Kram
Therese