Vilket underbart vårväder!

Goddag!

I dag har verkligen våren hittat hit. Underbart väder det var i dag!
Härligt att se hur hela stan blommar upp och uteserveringarna fylls med glada människor.

Tänk vad lätt det är att stiga upp på morgonen när solen skiner.
Måste säga att jag var ganska trött när klockan ringde i dag på morgonen. Det har varit en hård vecka med ganska lite sömn och i helgen har vi ju jobbat med den nya skivan så det blev inte så mycket sömn då heller. Men det är ju bara kul saker som händer.

I dag har jag börjat min "nollställning" av kroppen. Jag känner att jag har gottat mig lite väl mycket de senaste veckorna och skapat ett sånt sockerberoende. Det hela blir ju inte bättre av att man har kollegor som älskar att fika på jobbet. Men nu blir det sopp-diet i två veckor framöver.
I kväll blev det smultron-shake.


Kvällsmat!



Kramiz
Therese