Spelning i Norrköping och födelsedagskalas.

Hej!

Så har ännu en helg gått.

I lördags spelade vi för Norrköpings sportdansklubb och deras vårfest.
Jag jobbade först till kl 14 och sen var det bara att slänga sig iväg uppåt.
Det blev en väldigt trevlig kväll med full fart på dansgolvet från början till slut! Det är så kul.

Träffade även en tjej som heter Linn. Hon och jag träffades när vi vi tävlade tillsammans i samma talangtävling för säkert 10-12 år sedan. Sen sprang vi  även på varann på Lida Countryfestival när jag var där och spelade.
Linn kom upp och sjöng en låt tillsammans med oss! Jättekul! Tyvärr hann jag aldrig byta tel nr eller mail med henne så vi kunde höras igen. Så om du Linn, eller någon som känner henne, läser detta så vore det så kul om du ville höra av dig? [email protected]
Väl hemma igen på morgonkvisten (4.30) var det bara att hoppa i säng. Sov några timmar för på eftermiddan skulle jag ha födelsedagskalas och tårtan skulle ju bakas! Hihi.
Jag var ganska trött i går kväll när alla hade gått hem. Somnade i soffan till Wallander-filmen.
Och jag var ännu tröttare när klockan ringde i dag på morgonen.

Lite bilder från kvällen.


Måste ladda med kaffe! Snart dax att sätta i gång kvällens dans.
I bakgrunden har vi Mona. Redo att börja dansa!


Linn var uppe på scen och gästsjöng med oss!











Gjorde två olika tårtor.




Nu väntar en lite kortare arbetsvecka än vanligt. Slutar vid lunch på fredag för då åker jag mot Norge och Bergen för på lördag hoppar jag på Hurtigruten. Ska bli riktigt trevligt.

Kram
Therese


#1 - - Kicki:

Vilka fina tårtor du gjort!! Jättefina :) Hoppas de va goda oxå? ;P