Jag drar till Norrland. :)

Hej hopp!

Nu har jag äntligen fått köket klart med gardiner och allt. Blev riktigt nöjd.


Svårt att se kanske men så här ser det ut nu.

I onsdags var jag och fikade med mina goa tjejkompisar Ulrika och Sofia.
Ulrika och jag kalasade på en jättegod sallad och till efterrätt tog jag en morotskaka och hon en chakladboll a la megstor. Hihi


Syns det hur stor den e? Nej, hon inte upp hela. Hihi.. Chokladbollen alltså.


Mina goa vänner Sofia till vänster och Ulrika till höger.

I går var det återigen dags att packa turnéväskan. Den här helgen ska vi upp till Särna och spela på Sågudden. Ca 50 mil från Nyköping plus att jag först har 20 mil till Nyköping.Vi åker redan i kväll.
Packade ner två böcker som jag tänkte läsa. Den ena boken "Lyckans Lotteri" har jag redan börjat läsa. Den är skriven av min favoritförfattare Danielle Steel. Hennes böcker har allt! De är romantiska,sorgliga,spännande och oftast slutar det alltid lyckligt. Har läst väldigt många böcker av henne och hon skriver hela tiden fler. Me Like! :)
En del av hennes böcker finns även på film. Mycket bra.
Sen har jag en bok till som jag fick låna av min chef. Denise Rudbergs Matilde. Får se om jag hinner börja läsa den också.
Sen kunde jag inte låta bli att köpa en Amelia när jag var och handlade förut så jag ska nog kunna hålla mig sysselsatt i några timmar i alla fall. Sen kan man ju alltid fördriva tiden med att sova. zzzzzzz





Kram Therese