Studiojobb och storhandling.

Hej hopp!

I helgen har vi gjort klart vår skiva vi jobbar med. Ja, allt som ska spelas in är inspelat nu i alla fall. Nu ska allt  bara mixas också. Ska bli väldigt spännande att höra hur det blir när det blir klart. 


Snubbar som jobbar..

I dag har jag passat på o storhandla lite. Så nu e det bara en massa nyttiga o goda saker i min kyl o frys. Skulle "Du e vad du äter"-Anna Skipper komma hit o titta skulle hon nog bli riktigt imponerad... :)


Fullt i kylen som ni ser...

Annars har helgen varit lugn o skön. Lite extra lång eftersom jag passade på att ta ledigt i fredags. Så då hann jag med lite shopping. En ny tröja och ett par nya skor blev det.
I lördags blev det långpromenad i skogen. O på kvällen Melodifestivalen så klart. Ler... Jag hejade på Thorleifs!!! Hihi.. En riktig schlager och ett väldigt bra framträdande av Thorleif o grabbarna. Synd att de inte gick vidare.

På lördag hejar vi på kollegorna i Scotts! Förresten, vem har ätit frukost med Roberto i Scotts? Jo, JAG! ha ha. De ni!

Tjipp tjipp!




#1 - - Fia:

I am sorry baby, men jag kommer rösta på H.E.A.T!

#2 - - Fia:

I am sorry baby, men jag kommer rösta på H.E.A.T!

#3 - - Ramona:

håller nog på scotts jag med :))

fasiken va skoj med skiva, när är det tänkt att den kommer ut då?

vi är lite i planerinststadiet med en vi med... men det går lååångsamt :)

var har ni bandat?