Shopping o snö

Hej hej!

I går hade jag en ledig förmiddag. Det var riktigt skönt att kunna göra lite ärenden som man annars inte hinner med.
Började med att gå o köra ett styrketräningsprogram på gymmet.

Sen åkte jag in till stan. Var på jakt efter lite nya scenkläder. Först måste jag ta en sväng i alla butiker för att se vad som finns innan jag bestämmer mig. Det blev i alla fall en jättefin blus i korall-aprikos. Sen en lila cool topp som alltid funkar till svart kjol o stövlar. Hittade även en svart kort jacka som passar till en lila klänning jag har. Plaggen går även att kombinera med varandra o även andra kläder. Sånt gillar jag!

I dag när jag vaknade o tittade ut var det full snöstorm. Jättestora snöflingor föll från himlen. Svor lite över detta o frågade mig själv när vintern ska ta slut????

I kväll ska vi hem till pappa o på bartömning. Fniss. Han ska till Tyskland o fylla på förrådet så vi ska dit o göra slut på det gamla. Hmm... Ja ja, lite tacos har jag även hört ryktas om att det blir. Har jag sagt att Tacos e min absoluta favoriträtt? Hihi... MUMS!!!!
Har ni tänkt på hur många olika varianter det finns på tacos. Hur äter ni tacos?


                                                                                                         MUMS!!!!

Trevlig fredag på er!

Kramiz
Therese

#1 - - ramona:

hehe fint med Ålandsreklamen du har satt in där!!!

ha en jättefin helg

Kramis