Lite bilder från min härliga resa!

Hej hej!

Här kommer en massa bilder från min härliga resa till Thailand och Vietnam.

Vi började med tre nätter i Phuket. Olika hotell varje natt. Sen åkte vi vidare till Saigon, Phu Quoc (en ö utanför Vietnam) och sen Bangkok. Sen åkte vi tillbaka till Phuket och tillbringade sista dagen där innan vi flög tillbaka till Arlanda.
Mycket flygningar blev det men jag fick se så otroooligt mycket. Väldigt lärorikt när man jobbar med det jag gör. Det är ju givetvis lättare att sälja något som själv sett och upplevt.

Nu e man tillbaka i Sverige igen och jag har inte riktigt hittat tillbaka till rätt dygnsrytm. Vaknar så tidigt på morgonen. Suck...  




Blev välomna med fotmassage. Sköönt efter att ha flugit i ca 11 timmar.
Vi fick även ta ett skönt bad i poolen, dricka goda drinkar och träffa en skräddare
som skulle sy upp skjortor åt oss.
Senare på kvällen blev det välkomstmiddag under bar himmel. Underbart!
Det bjöds på buffé med massor av olika maträtter och efterrätter.



Det bjöds även på underhållning.


Tuk-tuk.


Välkomstkommité på hotell Centara Kata Resort.


Så här vackert hade de gjort på vissa hotellrum.


Puss puss!


Lunch på Centara Karon, Phuket. Koffe från  programmet "Semestersvenskar"
lunchade med oss. Trevligt och gott!




Efterrätten var jättegod! Visst ser det smaskigt ut?


El-ledningarna i Thailand var inget att hurra över.


Roomservice!


Egen jacuzzi på mitt hotellrum. Lyx!


Jag på Bangla Road, Patong.


Mitt rum på hotell Indigo Pearl. Ett designhotell som har byggts där en tenngruva låg.
Helt outstanding!


Fint va?


Badkar på balkongen!


Cool toalettpappers-hållare.


Den ser läskig ut men det var det godaste drinken jag smakat på länge!


Partypinglorna!


Jag och Johanna med en fördrink innan gala-middan. Johanna, en trevlig och rolig
tjej jag lärde känna under resan.


Kolla in choklad-skruvarna.




Vägarna på ön Phu Quock var ingen höjdare.


Men stranden var jättefin!


I Saigon fick vi åka moped. Hu, det var en upplevelse. Stan kryllade av mopeder. Ca 3 miljoner.
Ett organiserat kaos.



Jag i Saigon.


Jag i Bangkok.


Här sitter delar av gänget på vårt hotell i Bangkok. Centara Grand. Bangkoks näst högsta byggnad.
Skybaren som vi tog en drink i låg på 55:e våningen. Det gungade allt lite grann där uppe på höjden.



Här sjunger jag med ett Thailändsk band. Ha ha.. Det var kul!





#1 - - Lillan:

Det såg verkligen härligt ut!

Klockrent med ett badkar på balkongen :D