Dans på Fröjden.

Hej!

Glömde ju skriva att jag var och dansade på Fröjden i Jönköping till Jannez i onsdags. Har inte varit ute och dansat på väääldigt länge. Men nu tog jag mig äntligen i kragen och gick dit. Hade glömt bort hur kul det är att dansa!
Det gick ju dessutom lite lättare att dansa nu när man dels tappat några kilon och fått bättre kondis.

Jannez spelade många bra låtar och innan paus spelade de lite gammeldans. Det har jag ALDRIG dansat så därför klev jag av dansgolvet som ni kanske kan förstå. *ler*
Då blir jag uppbjuden!!! Oj, tänkte jag. Hur ska detta gå? Förklarade för killen att jag aldirg dansat hambo, shottis och snoa förut men han verkade inte bry sig. Ja ja, tittade lite på hur de andra gjorde och killen förklarade så det gick över förväntan. Det var faktiskt riktigt kul! Ha ha...  Alltid ska man lära sig nåt nytt.


Jannez i full fart med att spela gammeldans.

I morgon blir det logspelning. Brrrr... Hoppas på lite bättre och varmare väder.

Kramiz
Therese