SPA i Strömstad till helgen.

Hej!

Fy, jag hatar verkligen vintern just nu. Det är bara kallt! Känns som att man aldrig riktigt tinar upp.

Till helgen åker jag på personalresa till Strömstad Spa. Det ska i alla fall bli riktigt trevligt. De har säkert nån bastu jag kan krypa in i och värma mig.
Det blir Strömstad snart igen för mig. Om två månader då vi spelar på Laholmen i Strömstad. Då har det ju alla fall blivit vår och bättre väder. (förhoppningsvis) Strömstad ska ju helst upplevas på sommaren.


Strömstad Spa. Ser tjusigt ut.


Det kunde vara jag....

När man ska iväg och det är dags att packa väskan så lär jag mig ALDRIG att packa rätt. Det slutar ALLTID med att jag har med sig för mycket kläder och skor med mig. hmm. Varför? Men jag tycker alltid det är bra o ha med lite extra. Man vet ju aldrig vad som händer och sen vill man ju ha lite att välja på när det är dags att klä sig. Det har man ju normalt hemma med hela garderoben.

Tjing tjing!

Therese
#1 - - ramona:

ojoj det där såg bra skönt ut det!! jag vill oxå!!!! ha det så jätte mysigt!!