När blir det vår?

E det fler som håller med mig om detta tråkiga väder? Har precis insett att november går bättre än februari. Suck... I november har man i alla fall den mysiga julen o se fram emot. Men i februari? Vad finns det då? Det e bara lååångt till våren o sommaren. Usch, fy, jag hatar att frysa. Kan inte hjälpa det men just nu hade det varit så underbart med en veckas semester i solen. Men det hinns inte med. Får nöja mig med att sitta o boka in alla andra på en massa underbara resor. Hmm, man kanske ska börja planera inför sommarsemestern?
Folk brukar fråga mig vilket som är mitt drömresmål, men jag inte nåt bra svar på det. Finns däremot ett par saker som jag skulle vilja göra o se. Bila i Italien, båtluffa i Grekland, bila i Florida och så skulle jag gärna vilja åka till Nashville o kolla in countrymusikens hemstad. Men något speciellt drömresmål har jag inte. Det finns ju så otroligt mycket att välja på.
Tänker mig tillbaka till den roliga studieresan förra året på Gran Canaria o Teneriffa. Underbart väder o hur kul som helst i en vecka. O det bästa av allt, det var under arbetstid. *ler*

                             
                       En härlig bild från en härlig resa! Stranden i Amadores, Gran Canaria i bakgrunden.