Loftahammar

I lördags spelade vi i Loftahammar. Det visade sig bli en trevlig kväll med väldigt dansant publik. KUL!

Man håller i gång på scen i ca 4 timmar o sen börjar ju det absolut tråkigaste med att spela. Nämligen rodda ner o packa bussen. SUCK.... *ler* Vi konstaterade snabbt i en paus i allt roddande att vi hatade vårt liv just då. *he he* Packa bussen i kallt väder o regn e inte kul. Tja, det är väl det som kallas glamour i det här dansbandslivet?


Så underbart med en toa i bussen! Speciellt för mig som tjej... *ler*


Uppackning...



Hmm... Micken har visst fått en rosa färg..



In action!

I dag när jag kom hem efter jobbet tittade jag på Melodifestivalen som jag spelat in på VHS. Festivalen hade ju fått en hel del kritik i tidningen men jag tyckte den var helt ok. Bidragen var väl också OK och det var ju helt klart de bästa låtarna som gick vidare! Men underbara Shirley????!!!! Sist???? DET förstår jag inte. Hade hellre sett henne tillsammans med Scotts i andra chansen. Sak bli spännande o se nästa deltävling.
#1 - - Ramona:

tjena. snygg klänning det där! var har du shoppad den? jag har nån liknande med den ser inte alls lika fin ut :)

o håller med... finns det nått jobbigare än att "rodda" ner allt efter spelningen... urk..

#2 - - Therese:

Ramona!

Jo då, här är det full fart!

Klänningen har jag köpt i Göteborg i en butik som heter Moonsoon. Visst e den fin? Nu skulle jag vilja få tag på en röd också. Ler

#3 - - Ramona:

ta två om du hittar :)))

#4 - - Liselotte Sivertsen Carlson:

Håller med Ramona. Klänningen är jättefin! Du är supersnygg på bilden :-)