Ny dag nya möjligheter... :)

Så sägs det ju men i dag var jag sååå trött och "ny dag nya möjligehter" känns väldigt långt bort.

Klockan ringde klockan 6 i dag. Då var jag konstigt nog väldigt pigg och gick o tränade. När jag kom till jobbet kände jag att fick lite lätt huvudvärk. Inget kul alls.
Tur att det blir en kortvecka den här veckan. På fredag är jag ledig för då åker vi till Strömstad o spelar på Laholmen. Vad jag har sett så ska det bli fint väder. Underbart att va vid havet då. Dessutom är hotellet fullbokat hela helgen. Det bådar ju gott. Hoppas bara att de är danssugna!

Vi spelar där i två dagar vilket innebär att man har hela lördagen ledig. Man kan sova, äta mat, se på tv, spela kort, äta igen, reta någon bandmedlem som retas tillbaka, repa om man orkar och det är tomt i restaurangen,städa bussen (skulle verkligen behövas) surfa, ( på internet alltså) eller så kan man ju faktiskt göra nåt kul o bra. Min föredetta klasskompis Ulrika bor  i Strömstad så henne ska jag hälsa på. Hon ska faktiskt snart flytta hit till jkpg till sin pojkvän. Det ser jag fram emot så man kan umgås lite mer.

Måste bara berätta om en kul grej som hände mig en annan gång jag var o spela i Strömstad.
Vi var där mitt i sommaren och då smakar det ju gott med glass. Så vi köpte oss varsina glassar och glassgubben säger att vi ska akta oss för måsarna. Hallå eller???? Måsarna äter ju bara sånt som ligger på marken eller i nån soptunna. Ja ja, vi satte oss i hamnen och njöt till fullo av våra goda glassar när jag ser en mås komma i ilfart snett bakom mig och knycker min glass UR HANDEN på mig!!!!!!! Gissa om jag blev snopen? Först blev jag chockad men vad vi skratta sen. ha ha... Hmm, ska nog aldrig mer äta glass i Strömstad. Hihi..

Nu e det snart lunch och i dag blir det LAX! mums

Klart slut för den här gången!

Kram
Therese


Laholmen!