Mycket som ska fixas.

Nu har jag beställt tid för vaccination. Tänkte att det kunde va bra o se över vad jag har för skydd innan jag åker till Thailand.  Så vi kom överens om att jag skulle ta polio och hepatit-A

Ska bli så skönt o komma iväg till sol och värme. Även om det bara är ca en vecka med ett hektiskt program. (en natt på varje ställe) så ska det bli jättekul!
Lite tråkigt att man inte får åka med respektive utan med folk som man inte känner. Men så är det ju när man åker på studieresor. Man lär ju alltid känna en massa folk. Vissa har man kontakt med även efteråt när man kommit hem och det är ju riktigt skoj. Den här gången är det en ganska stor grupp som åker så sammanhållningen kanske inte blir den samma. Men som sagt, det ska bli hur kul som helst.


Blue Village Exotic Merlin Beach Resort FFFFF. Här ska vi bo! Det var här
semestersvenskar spelades in!


Måste köpa lite nya kläder också. Även en ny bekini och ett par sköna skor. Hihi.. Inget passar längre men det e ju ett roligt nöje. *lfniss*

Till helgen blir det födelsedagskalas för mig. Skulle haft det förra helgen men då var jag inte hemma. Bättre sent än aldrig! Så jag ska göra en tårta, får se hur det går. Håll tummarna för mig. Är ingen van tårtbakare. (pssst... har köpt färdig tårtbotten.)

Ha det bäst!

Kramizar
Thess
#1 - - Kicki:

Va kul att du ska på studieresa!! :) Härligt!