Härlig dag!

Hej!

I dag ringde klockan tidigt. 6.15. Jag tänkte gå till gymmet innan jobbet. Var faktiskt där i går morgon också. Skönt att träna på morgonen. På så sätt har man lite mer tid över på kvällen när man kommer hem. I dag passade jag även på att sola solarium också. Man måste ju börja jobba upp en fin färg på kroppen till sommarn och än så länge e det ju lite för kallt o ligga ute i bikini o sola. *ler*

Efter träningen blev det en stadig frukost (Älskar o äta frukost) Förstår inte dem som inte äter frukost på morgonen. Jag skulle bli helt tokig om jag inte fick frukost!!!

Jag promenerar alltid till jobbet. Det tar ca en kvart och i dag var det ju så gott väder! Solen värmde så gott. Vågar man hoppas på att våren e här för att stanna?

Nu ska jag äta lite mellanmål!

Kramiz på er alla!

Therese