En lång fredag.

I går var det en tidig morgon. Jag var medbjuden på mingelfrukost med tjej-nätverket "She Creatives" i Jönköping. Alltid roligt att träffa lite nytt folk. Träffade bl a Anna som gick i samma klass som mig på gymnasiet då vi läste media. Hon jobbade vidare inom den branschen och jobbade en del med TV. Nu är hon tillbaka i Jönköping igen. Anna är förresten tillsammans med den grymme sångaren Karl Martindal som bl a vari med i Fame Factory och Melodifestivalen.
 
Efter frukosten skulle jag hjälpa Anna att agera lite modell/provdocka för ett modereportage för NU.Tidningarna. Anna jobbar med styling och mode och bloggar på http://www.accessoeramera.nu/ Där kan man läsa o hennes olika tjänster hon erbjuder. Varför inte passa på och ta en makeover?
 
När intervjun var klar så gjorde jag några ärenden på stan och sedan var det dags för lite välbehövlig massage. Skönt.  :)
 
På kvällen skulle vi spela på Scania i Södertälje så på eftemiddan rullade vi norrut. Nanne Grönwall var också där och underhöll till middan och sedan spelade vi upp till dans. För ovanlighetens skull så spelade vi inte mer än 1 tim och 15 min. Jag menar, i vanliga fall är ju en danskväll betydligt längre.
Skönt med en tidig kväll. Kl 00.00 rullade vi ut från området.
 
Efter en väldigt lång och innehållsrik dag somnade jag riktigt skönt i min dansbandsbussäng.
 
Nu sitter jag i bussen på väg ner till Jönköping igen. I kväll väntar ytterligare ett företags-gig. Denna gången åt Posten.
 
Tjing tjing!
 
Reportern frn NU.Tidningen tv och Anna th.
Denna fina klänning fick jag prova.
Lite speciell spelplats. :)
I bland har man bara tråkigt.... det gäller att liva upp stämningen lite.
Nanne Grönwall.
 
Fick en fin bukett blommor.
Och vi fick fina mössor.