Shopping i Göteborg!

I går tog jag en tur till Göteborg för lite klännings-jakt!
Som sagt, mitt lilla I-landsproblem.:) Men det är större utbud i Göteborg än i Jönköping.
 
Jakten blev lyckad och jag hittade en klänning jag är jättenöjd med! 
 
Klänningen jag hade på mig i Bingolotto förra gången köpte jag i London när jag var där. Provade även en annan klänning som jag gillade men aldrig köpte vilket jag givetvis ångrade. Men eftersom min syster bor i London fick hon gå och köpa den och den fanns kvar! Och sen hade jag sån tur att min faster och kusin var i London förra veckan och fick ta med den hem! Tadaaaa! Sååå bra!
 
Eftersom vi inte vet om det blir ett eller två program till i Bingolotto för vår del så måste ju klänningarna vara förberedda. Vi hoppas ju givetvis på att vi tar oss vidare den 26 maj och går till final den 2 juni! Hoppas. hoppas, hoppas!
 
Shoppinglunch i Göteborg!