Mediadag!

Hej!
 
I dag har det varit en riktig mediadag. Inte nog med det så ska jag ju dessutom hinna med mitt vanliga jobb också.
 
Radio Jönköping P4 besökte jag på förmiddan. Lyssna här på programmet! Ca 1.10 in i programmet.
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/188156?programid=2267&t=4183
 
Efter det tillbaka och jobba några timmar för att sedan göra nästa intervju för radion. Denna gången för Resias räkning. Det handlade om USA bl a.
 
Jag har även gjort en telefonintervju för Jönköpings Posten i dag och artikeln kommer troligtvis  i tidningen på lördag.
 
Just intervjuer för skriftlig media är alltid lite spännande och se hur det får ihop artikeln. Ibland kan det man säger faktiskt vändas och vridas på så det i slutändan inte alls är det jag sa. Det är väl därför man inte ska tro på allt som skrivs. :)
 
Jag var faktiskt själv inne på att bli journalist en gång i tiden. Jag läste treårigt mediagymnasium och var helt säker på att jag ville plugga vidare på journalisthögskolan. Men så blev det inte.