I LOVE MALUNG!

Japp, då har man äntligen spelat på dansbandsveckan i Malung! Som jag har längtat efter detta!
Vi åkte upp redan på torsdagen. På kvällen grillade vi lite och snackade med andra band på bussparkeringen där alla dansband hänger. Bla kom några av killarna i Pure Divine förbi och snackade lite. Alltid trevligt. Sen passade vi på att kolla in de andra banden som spelade i parken. Trevligt men kallt så det blev en tidig kväll för mig.
Fredagen var vår tur att spela. Vi stod på bana 4, helt ny bana, tillsammans med Pure Divine.
Sicken underbar kväll det blev! Helt galet mycket folk!  Under denna vecka har det varit över 50 000 besökare! Shit, vad folk! Och vår kväll var helt fantastisk!!! Vilken underbar publik! Tusen, tusen tack för alla fina kommentarer! Jag blir så otroligt glad! Är så underbart att få positiv feedback för vårt jobb som vi gör. Det är ett oehört bra bevis på att det vi gör är bra ocg rätt och att ni i publiken gillar det! Tack! Kan inte ens med ord beskriva hur glad jag blir!
Kvällen som sagt var magisk! Alla röstproblem var som bortblåsta!
Det var med ett stort leende på läpparna som jag kröp ner i min säng denna natt/morgon.
 
Grillfest mellan bussarna!
 
 
 
 
 
Delar av Pure Divine och Excess!
 
 
 
Galet mycket folk!
 
 
Lördagen hade vi bestämt oss för att ta det lite lugnt och kolla in uppträdandena i Grönlandsparken. Så vi började med sovmorgon och sen frukost i solen. Hur mysigt som helst! Att vara på turné är ungefär som att vara ute och campa med ett gäng kompisar!
Mendans vi satt där i solen och njöt av förmiddagen ringer telefonen! Det är vår bokare Susanne. Pure Divine, som vi spelat med kvällen innan, hade blivit sjuka och tvingats ställa in kvällens spelning. Kunde vi ta jobbet? Ja, vi åker! Så vi packade snabbt in oss i bussen, skaffade extrachaufför i form av min pappa som också var i Malung och så gav vi oss av mot Lillhärdal som låg några mil utanför Sveg. Där var det Härdalsyra med dansband och uppträdande av Nisse Hellberg. Denna kväll måste vara årets kallaste, klänning byttes till jeans, tjock tröja och jacka i pausen. Fy så kallt det var! 
Det blev en trevlig kväll i Lillhärdal.
Frukost i solen!
Lillhärdal.
 
Söndag kväll klev jag innanför dörren och var hemma efter några dagar på turné. Nu laddar jag om för hemmagig i morgon. Ännu en riktig höjdpunkt som jag har sett fram emot länge väntar. Nämligen Fröjden i Stadsparken, Jönköping. Nu hoppas jag bara att jag har lyckats att kurera min röst så pass att den håller hela kvällen i morgon. Håll tummarna!
Kraaaam!