Julen 2009

Hej!
Hoppas att ni alla har haft en bra jul?
Själv har jag firat en traditions-enlig jul med familjen. Dagen började med frukost hos pappa och efter det en sväng till kyrkan. Vidare till moster Marianne där vi åt dagens middag, tittade på Kalle Anka och delade ut julklappar. Kan inte förstå det, men jag somnar ALLTID under Kalle Anka. Speciellt när det är tjuren Ferdinand. Min favorit är Askungen och Musses semester. Vilken är din favorit?
Kvällen fortsatte med mer mat och julklappar hos Pappa. Så fortsatte även juldagen. Men då var det middag hos mormor. Hihi...





Första julbordet (frukost)


Andra julbordet (lunch)


Min galna syster.

Har passat på att vara lite ledig i mellandagarna. Riktigt skönt faktiskt.
Har bl a hunnit med en kryssning med Birka som var riktigt rolig och en hel dag på mellandgasrean. hihi.. Lite shoppat blev det allt. Men jag får lätt panik när det är så mycket folk överallt. Suck... Fy.... Bläää.,....

Passade även på att hälsa på min vän Ulrika och Martin som blivit föräldrar till lilla Tuva. En underbar liten snäll flicka.

Lilla Tuva.

Passade även på att hälsa på min lille gudson Loke som var i Småland på besök.
En sån gosig och charmig liten kille.