Snö, snö snö...

Nej, nu vill jag inte ha mer vinter! Fy, vad tråkigt det e!
Är det nån mer än jag som längtar till sommaren?

I helgen var jag uppe i Norrköping där min syster bor. Hon hade en liten inflyttningsfest.
Jag åkte upp redan på morgonen för jag hade siktet på SHOPPING! Becka har hela tiden pratat om en butik som heter New Yorker som har snygga och billiga kläder. Och det hade dom! Fyndade massor av fina kläder! Hittade bl a en skinnjacka och en ny känning att ha på scen. :)

Förra helgen spelade vi i Ronneby på Ronneby Brunn. Tyvärr var det ingen trängsel på dansgolvet direkt men det var nog ganska väntat då det var sista helg innan lön.
Hur som helst fick vi va med om ett frieri eller rättare sagt, JAG fick fria åt en kille som inte vågade fråga sin tjej. Ha ha, stackars killen. Han var såååå nervös. Som tur var så svarade tjejen JA. Pinsamt det hade blivit annars.



Vi sov kvar på hotellet och njöt av den goda hotellfrukosten innan vi åkte vidare till Nässjö där vi skulle spela på eftermiddan/kvällen för Nässjö Sportdansklubb.
Det blev en fantastiskt rolig kväll! Mycket dansant folk som gav tummen upp. Det gillar vi! Ska bli skitkul o spela för NSDK annandag påsk då vi kommer tillbaka.



Kram
Therese

#1 - - ramona:

haha måste du fria på hans vägnar... ja det var ju lite speciellt... allt hamnar man ut för i den här branchen :))



kramis