Vilken idolmiss.

Hej alla vänner!

Vill börja med att tacka Mikael för de fina orden. Vad kul att du gillar min blogg! Alltid trevligt att få lite feedback från nån läsare. Svårt att veta vilka ni är annars.

Oj, såg ni idol igår? Sååå tråkigt för Camilla som trodde det var hon som gått vidare. Men det var ju Karolina. Men jag förstår henne. Tänk den press de har på sig och vi ska inte tala om all spänning som ligger i luften. Så att hon bara lyssnade efter de första bokstäverna i namnet och reagerar utefter det så kan jag tänka mig att det kan bli på det sättet. Måste vara en hemsk känsla när hon inser att det inte är hon.

I kväll blir det väl till att bänka sig framför tvn igen och titta på det sista kvalet.
Jag hade ju hoppats på att Patrik skulle gått vidare från i onsdags men han hade valt helt fel låt som inte framhävde hans röst på bästa sätt. Tråkigt. Nu har jag nog inte någon favorit. Gillade Rezas röst i går men hon gick ju heller inte vidare, om hon nu inte blir juryns "wildcard".

I morgon väntar tjejmiddag hos min goa vän Lotta. Alltid kul att umgås bara tjejer. Kan tänka mig att det kommer blir många glada skratt och tokigheter.

Ha en fin helg alla i höstvädret!

Kram
Therese