Ödeshög och en skadad arm.

Hej!

I går spelade vi i Ödeshögs Folkets Park.

För min och Vincents del var det nära och bra! Endast 40 min och åka från Huskvarna/Jönköping.
Kändes nästan konstigt att åka i väg till en spelning så sent på eftermiddan. Man är ju van att åka relativt tidigt oftast.

Ödeshögs Folkets Park är en väldigt mysig park. Väldigt välbevarad och mysig.
Förra året vi var på samma tillställning och spelade och det var en kanon kväll så förväntningarna var höga på att det återigen skulle bli en bra kväll.

Kvällen började bra för oss i bandet. Vi  blev bjudna på vår favorit. ( om vi frågar alla utom Thomas förstås) hmm... Det blev SMÖRGÅSTÅRTA! Den var verkligen lagad med omsorg och kärlek. Hihi. Hur god som helst!
Så mätta o goa började vi spela vid halv nio.
Och vilken kanonkväll det blev! Över 200 pers på dansglvet hela kvällen. Riktigt skojigt!

Efter ett extranummer och lite prat med den underbara publiken som var lika nöjda med kvällen som vi var började vi packa ner.
När vi lastade ut i bussen så råkade jag ha armen på fel ställe och klämmer den mellan ett case och bussdörren. Gjorde inte så ont då men i går svullnade armne upp och jag fick en ömmande bula. och jag som trodde att det bara var i sport man skadade sig. Suck..

Denna kväll hade vi även med oss Oscar som fotade så fint och även filmade oss under kvällen! Bra jobbat Oscar! Han hjälpte oss även med att rodda upp och rodda ner. Tusen tack för hjälpen och trevligt sällskap!

För första gången på länge var jag hemma ganska tidigt i min säng och sov sköööönt.

På onsdag väntar en ljudinställning hos "ljud-gunnar". Ska bli skönt att få gå igenom allt och få till ett bra ljud som vi är nöjda med. Gunnar är superduktig på detta. blir alltid kanon när han har fått "pilla" lite på mixerbordet. *ler*

Lite bilder från kvällen.


Jag och Oscar!


Mums....


The bitch is back!









Kram kram
Therese