Längesen sist...



Hej hej!

Nu var det några dagars sedan jag bloggade. Ja ja, så blir det i bland när man varken har lust eller tid.

Sist jag skrev skulle jag ju upp o hälsa på min gudson utanför Bollnäs men det blev tyvärr ingen resa. De fick maginfluensa. Och det vill man ju inte bli smittad av.

Så det fick bli en sväng till Nyköping i stället. Så nu har jag både ätit lunch i Trosa och kollat in Vingåkers Factory Outlet. Där shoppade jag ett par Vagabondskor. Jättefina och billiga.

Den här veckan har det mest varit jobb men i tisdags passade jag på att färga mina ögonbryn. Hihi.. Sen blev det lite shopping på stan. Köpte en ny bikini plus lite andra kläder inför Thailandsresan. Alla mina kläder e ju för stora så det känns som att jag  behöver köpa en helt ny garderob. *Ler*  Egentligen ett kul problem men dyrt!!!


Min nya bikini!

I dag har jag lunchat med en vännina. Alltid trevligt och få lunchbesök o gå ut o äta i stället för att alltid äta på jobbet.
Vi pratade om att ev ta en kryssning framöver. Alltid trevligt o komma iväg lite o unna sig lite god mat och dryck. Vi brukar åka en gång om året så nu e det dags.



I kväll ska jag på Mary Kay-party. Hudvård och skönhetsprodukter som tydligen e ganska dyrt. Får se om jag bli övertygad att köpa något. Hihi



Kram kram