Sommar??????

Hej hej!


Nu har jag nog äntligen kommit tillbaka till "svensk tid".

Var jättetrött på kvällen och hur pigg som helst på morgonen. Har hört att det är fler från resan som har haft samma problem. Ha ha..

Men nu så hoppas jag att det har stabiliserat sig lite.


Men vilket tråkigt väder man kom hem till då!
De första dagarna från att jag hade landat så kändes det ganska
skönt med lite svalt väder men nu räcker det! Suck...

Sen behöver det ju inte va 35 grader varmt men några grader över 20 strecket vore ju trevligt.
Speciellt eftersom vi spelar på logdans till helgen.



Lagom till sommarspelningarna drar i gång har jag storstädat turnébussen.
Hmm, det behövdes. Så nu är det sååå fint! Sängarna bäddade, köket städat
och till o med instrumentpanelen vid förarstolen fick se dammtrasan.

Funderar på om jag skulle skaffa några lurviga tofflor till var och en av oss oxå,
helst i olika färger men vet inte om killarna skulle uppskatta det? Hihi...
Jag har i alla fall ett par röda mysiga buss-tofflor.
Nu ska den bara tvättas utvändigt också men det överlåter jag till nån annan.*ler*


Kram kram

Therese