Nya låtar...

Sitter här o lyssnar på lite låtar. Vad mycket bra musik det finns!
Som musiker e man ju alltid på jakt efter bra låtar att ta in på repan. Det gäller bara att hitta dem i detta hav av härliga låtar! I detta fall ska de ju även vara dansbara! Undar vilken som är den perfekta foxen eller den perfekta buggen?

Till helgen sätter ju Melodifestivalen i gång. Ska bli jättekul o följa detta spektakel under några veckor. Nu kommer jag ju givetvis missa första deltävligen eftersom vi spelar men det går ju i repris... *ler* Så det kommer bli perfekt att ligga i soffan o ta det lugnt på söndag o kolla in reprisen. (jag hoppas det är repris på söndag.) Man e ju alltid lite seg dan efter en spelning.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o mysa i soffan....

Kramiz
#1 - - Linda:

Hej, vad roligt att du hittade till mig :-)

Jag ska köra helfart tills jag nått mitt första mål som är minus 30 kg, men jag kommer att äta ungefär var tredje vecka under en dag... det har funkat bra hittills och jag mår bättre och blir mer motiverad om jag får äta nångång ibland.

Ja du tacos saknar jag som tusan, ska äta det den 28:e februari... längtar!!! Ha ha... bra med nåt att se fram emot - då orkar man.

Hoppas det ska gå bra för dig oxå. Antar du inte har så mkt att ta bort om du bara ska gå helfart i 3 veckor?

Jag har 17 kg kvar tills jag ska ner på halvfart. Ska totalt ner 40-45 kg, 13 är borta nu på en månad... det känns toppen!



kram på dig