Julbord X 2

Hej!

Förra helgen var det dags för årets julbord med jobbet. Vi var i Eksjö på deras julshow. Medverkande var Rigo, Micke Rickfors, Cindy Peters och Pauline. Först var det mat och sedan bjöds det på show. Det blev en trevlig men lite sen kväll.


Micke Rickfors "Jag ska köpa vingar för pengarna"

Dagen därpå var det dags för spelning på Stenungsbaden. Var allt lite trött när klockan ringde och det var dags att stiga upp. Lite tung i huvudet måste jag nog erkänna att jag var. .) Ja ja, efter en dusch och frukost så var jag på banan igen. 
Vid 12-tiden rullade bussen från Huskvarna. I Borås var det dags för matstopp på MC Donalds. Tyvärr är det ju bara att konstatera att man inte ska sälja fler hamburgare än vad man har sittplatser åt. Så vi tog med oss brickan med mat till bussen.
Strax efter 15-00 var vi framme på Stenungsbaden. Eftersom det var julbord på kvällen så skulle det var uppackat lite tidare. När vi arbetat klart, ja, det är ju faktiskt så att själva arbetet är ju att plocka upp  och ner instrument mm, att spela är ju bara kul, fick vi smaka av det goda julbordet. Ha ha, det blev julbord två dar i rad för mig. Ja ja, ska det va så ska det va! Det gäller att passa på medans det är jul. :)
Efter lite piffning var det dags för dansen och vilket drag det blev! Mycket folk som vanligt som var riktigt duktiga på dansgolvet. En fröjd för ögat att se.