Semester och spelningar. Lite smått o gott helt enkelt.

Hej!

ja, det är bara att konstatera. Jag har semester och det har visst blivit lite semester från bloggen också. Men nu ska jag försöka uppdatera lite vad jag har gjort den senaste tiden.

Min första semestervecka åkte jag en sväng till Ullared. Hittade lite smått o gott i klädväg som jag faktiskt hade letat efter. Byxor, en kofta och lite underkläder mm mm.

Sen blev det även en sväng med Cinderella. Alltid trevligt på den båten. God mat och god dricka med trevligt sällskap. Svänzons och Easy kit spelade ombord. Kul att höra.

8 augusti var det återigen dags för lebro Loge. Alltid lika trevligt där och vi blir alltid så fint omhändertagna. I år bjöds det på smörgåstårta. Mumma!


Ombytt och klar och väntar på att få börja spela.


Publiken är alltid på topp. Det dansas in till sista låten.

Några dagar i Stockholm har jag också hunnit med. Åkte bla ut med båt till Vaxholm. Blev även mycket promenader,
god mat, picknick och god dricka.




Det är vackert i Stockholm.


Den här båten skulle man åka med. MSC Cruises.


Fantastisk utsikt från "Fåfängan". Mysigt café som verkligen kan rekommenderas.


Jag på Mosebacke.

I lördags var det dags att spela på Dansbandsdax medlemsfest nonstop med Bob Stevens.
Det blev en jättekul kväll!
Tidigare på dagen  tittade hela Excess på rally. En god vän till oss körde mc med sidovagn.


Hela gänget på rally.




Anders Nilsson o Co


Foto: Mikael Redman
Kanske ny profilbild??? Det gäller ju att visa den bästa sidan  man har menar jag. *fniss*


Foto:Mikael Redman


Foto: Mikael Redman


Foto: Mikael Redman


Foto: Mikael Redman
Det gäller ju att kombinera nytta med nöje.


Foto: Mikael Redman
Syns det att jag tycker det är kul att spela?


Jag och Mikael Redman.


De goa grabsen i Bob Stevens.




Här är jag med båda bröderna Redman. Till vänster Mikael och till höger Markus.
Puss på er!
 

Sådär. Nu är alla bilder ute på bloggen. Blev några stycken. Men jag får skylle mig själv eftersom jag inte
uppdaterat på ett tag.

Puss och Kram
Therese