Packa, packa, packa....

Hej!

I kväll måste väskan packas inför helgens gig.
Ska bli kul o åka till Strömstad igen. Det var ett par år sedan jag var där o spela nu. Intressant o se om stället är sig likt.

Det där med o packa väskan e ju alltid ett projekt i sig. Det går i o för sig bättre o bättre. Men jag tar ALLTID med mig för mycket kläder o skor mm. Hmm...
Om det så bara är en spelning så är väskan full. Killarna frågar alltid hur länge jag ska vara borta. Men jag e ju TJEJ!!!!! De förstår ju inte riktigt det där....

Tack o hej för mig!

Kram

#1 - - Anonym:

He,he,he.. Ja du är tjej, men bara EN TJEJ!! Du brukar ju packa för ett par tre till ;-).

Packa bara för 2 dygn...ha.ha.ha (4 väskor alltså)



C-U.. Maestro

#2 - - Ramona:

förstår dig absolut!!! man måste ju a lite att byta till ifall man ångrar sig... dom där killarna fattar ingenting :)) hehe... mina säger exakt likadant...